wtorek, lipca 29, 2008

Jestem nie tylko genialny!

O zgrozo! (Ale tylko dla niektórych zakompleksionych). Jestem nie tylko genialny, ale i nadludzki. A pomyślność sprzyja mi jak rzadko komu! A uświadomiła mi to moja ostatnia wyprawa na zakupy.
Uzasadnienie:
  1. Mam lekką, przyjemną pracę, w której nic nie robię. Sobie tylko klikam.
  2. Nigdy po pracy nie jestem zmęczony w jakikolwiek sposób. Nie wspominając o braku zmęczenia na koniec tygodnia pracy.
  3. Zarabiam strasznie dużo i nie mam żadnych wydatków typu rachunki za mieszkanie itp.
  4. Dokonuję rzeczy niemożliwych (m. in. zatykam ujście prysznica środkiem do udrażniania, po czym przetykam to).
  5. Mam dużo czasu wolnego. Więcej, niż inne osoby pracujące (podobnie jak ja) na cały etat.
  6. Na każdym kroku wszyscy mi pomagają.
  7. Nigdy nie czuję się źle.
  8. Upał, ulewa, ogólnie wredna pogoda to pojęcia, które się mnie nie tyczą. Wokół mnie zawsze panują optymalne warunki atmosferyczne.
  9. Nigdy nie mam problemów z porannym wstawaniem. Przecież zanim wywlekę się z łóżka zawsze biorę orzeźwiający prysznic.
  10. Nie mam celulitu i okresu.

1 komentarz:

misiuziu pisze...

To wszystko tak jak u mnie. Tylko, że ja jeszcze jestem przystojny :P